Povjerenstvo za istraživanje nesreće vojnog helikoptera Mi-8 (ev.broj H 253) održalo je danas, u srijedu 16. srpnja 2008. godine u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture konferenciju za medije, na kojoj je prezentiran rezultat istrage pada helikoptera.
Zaključak Povjerenstva glasi:
S vrlo velikom sigurnošću, možemo ustvrditi da je do nesreće zrakoplova došlo zbog tog što su spužve, (izolacijski materijal) otežale pomicanje komandi cikličnog upravljanja, što je i analizama dokazano. U području komandi upravljanja, na unutrašnjoj strani zaštitnog panela u kabinskom prostoru, kao i na podu zrakoplova nakon nesreće pronađene su spužve.
Tehničkim analizama je utvrđeno da spužve postavljene na komande stvaraju otpor i otežavaju njihovo gibanje, a u nekim slučajevima mogu ih i blokirati. Proizvođač zrakoplova zabranjuje postavljanje bilo kakvog materijala u području komandi. Projektant je u Crtežu broj 4086-13-01-00, u Napomeni, u drugom retku, izričito naglasio: U zoni komandi ne stavljati AL foliju i spužvu;. Prigodom ugradnje salona došlo je do propusta u tehnološkom procesu postavljanja izolacijskih materijala (alu folije i spužve), u području krutih komandi.